ERP Sistemlerinde Satış Sonrası Desteğin Önemi

ERP sistemlerinde satış sonrası desteğin önemi ve günümüzde müşteri taleplerini yerine getirmekteki hız git gide daha değerli bir hal almaktadır.

‘Bizler ERP’yi yaşayan bir yapı olarak görüyoruz. Dolayısıyla yaşamın kendisi gibi ERP de değişime karşı koymayan, değişimle dönüşen, dönüştükçe müşterilerimize eşsiz bir uyum sağlayan bir yapıdadır.’

Günümüzde iş dünyasının eskiye oranla daha komplex ve dinamik bir sürecin içerisinde olduğunu ileri sürebiliriz. Firmaların bu dinamikliğe ve değişime ayak uydurması her geçen gün daha da önem kazanırken kullanıcıların beklentilerine cevap verme noktasında hız kavramı da aynı derece de önem arz etmektedir. Bu kadar değişimin ve yeniliğin yaşandığı süreci doğru takip etmek ve bunun için de şirketteki yazılımı buna göre adapte etmenin neredeyse bir zorunluluk haline dönüştüğünü söyleyebiliriz.

Sürdürülebilir entegre yönetim sistemi

Biz Login Yazılım olarak kurduğumuz Entegre Yardım Masası Sistemi ve ekibimiz ile müşterilerimize değişen sistemi her an takip ederek uyum sağlayabilecekleri bir hizmet sunuyoruz.

Yeniliklere, geliştirmelere hızlı ve efektif dönüş

Login ERP projeleri canlıya geçiş sonrası kullanıcıların beklentilerine yönelik veya stratejik yeni iş modellerinin takip edilmesiyle ek geliştirmelerin veya yeni uyarlamaların sisteme dâhil edilmesi sayesinde her zaman mümkün bir hale geliyor.

Kullanıcıların yazılıma olan ilgi ve yaklaşımlarının günden güne pozitif yönde artması

Entegre Yardım Masası Sistemi ile Login kullanıcıları web üzerinden Talep Girişlerini yapabilmelerinin yanı sıra,Talep tarihi, Modül adı, Kısa tanım, İlgili kişi, İlgili kişi e-Mail adresi ya da çoklu adres, Detaylı konu bilgisi, Dosya ekle gibi durumları canlı olarak merkezdeki yardım masasına iletebilmektedirler. Aynı zamanda Login ERP kullanıcıları da web portal aracılığıyla ilettikleri talebi iş emri no bazlı anlık olarak takip edebilmekte ve durumu hakkında anlık olarak bilgi sahibi olabilmektedir.

Bizler için en değerli konu müşteri memnuniyetidir. Dolayısıyla Login Yazılım’ın önceliği her zaman müşterilerine basit ve bir o kadar çözüm odaklı yaklaşmaktır.

Şirketin yönetimi ile veri ve bilgi süreçleri arasındaki kalitenin arttırılması

Kısacası Login Yazılım satış sonrasında da değişime uyum sağlamaları için müşterilerinin yanında olup aynı zamanda talep ettikleri hizmeti çağın gereği bir hızla sunmaya devam etmektedir.

Faydalı olması dileğiyle,

Saygılarımla,

Ahmet Savaş Göktürk

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir